Onze klanten waarderen ons zeer goed De reisspecialist van Albanië voor België & Nederland
Heeft u hulp nodig? Bel +31 (0) 251 343 011
Garanties van Albanië Reizen met ANVR en SGR

Klantervaringen

in één woord uitstekend!

Ben D. uit Nijmegen over: Hotel Agimi, over: Hotel Lot-Boutique reisperiode: Mei 2018

We zijn jullie nog een antwoord schuldig op de vraag hoe ons de reis naar Albanië bevallen is. Het antwoord is in één woord uitstekend!

Op de heenreis hadden we drie uren vertraging, maar tot onze vreugde stond jullie man nog steeds te wachten toen we de aankomsthal binnenkwamen.

De auto had al wat kilometers op de teller, maar reed voortreffelijk. Ik was heel blij dat het een automaat was met de nodige trekkracht. Maar misschien is het tijd om de airconditiong eens te laten schoon maken. Mijn vrouw had wat last van de lucht die er uit kwam.

De eerste dag hebben we Tirana verkend (o.a. National History Museum, Bunk’Art 2 en de Dajti Express) en de tweede dag zijn we de suggestie gevolgd om naar Shkoder te gaan (burcht en ook de brug bij Mes); op de terugweg hebben we nog Kruja bezocht. Dat leek (ook achteraf bezien) een beter idee dan er eventueel later nog eens extra vanuit Tirana naar toe rijden. Op dag drie zijn we langs de kustweg (vanaf Vlore) naar Sarande gereden. In Sarande hebben we het de eerste dag (dag vier) rustig aan gedaan en de tweede dag (dag vijf) zijn we naar de archeologische site Butrint gereden – zeer de moeite waard. Voor de terugweg naar Tirana (dag zes) hebben we de route via Gjirokaster gekozen, waar we even pauze gehouden hebben en de bazaar bezocht. Op de laatste dag in Tirana (dag zeven) hebben we o.a. de National Gallery of Arts bezocht. We hebben enige tijd verloren met het zoeken naar een mogelijkheid om het beeld van Moeder Albanie van dichtbij te bezoeken. Alle hekken waren dicht. Later hoorden we van Jimmy dat we de auto hadden kunnen laten staan en langs de dichte hekken hadden kunnen kruipen, maar op dat idee zijn we niet gekomen.

Achteraf zijn we ook heel tevreden met het gegeven dat we niet elke dag of elke twee dagen naar een ander hotel moesten, maar Tirana en Sarande als uitvalsbasis konden gebruiken.

De hotels waren prima. In Tirana was er steeds nog een parkeerplaats om de hoek beschikbaar. Het hotel in Sarande had een eigen parkeergarage, waar genoeg plek was, maar dat was niet verwonderlijk want het hotel was absoluut niet vol. Ook op het terras aan het water bleef zeker drie kwart van de ligstoelen leeg. Lekker rustig dus, maar we hopen voor het hotel dat dat niet altijd zo is. Het restaurant van het hotel in Sarande was voortreffelijk.

Het gebruik van Maps.me was een goede suggestie, maar onze telefoon raakte nog wel eens het gps kwijt. Of dat aan de (oude) telefoon lag of aan gps in Albanie, kan ik niet beoordelen. Bij onze laatste reis, ook buiten de EU, hebben we onze tablet gebruikt in combinatie met Maps.me en dat werkte fantastisch. Daar waren we in Albanië niet opgekomen.

Kortom, wij zijn tevreden klanten. Hartelijke groet, Ben.

 

Beste Ben, bedankt voor het uitgebreide verslag! We hebben de auto (Volkswagen Passat) inmiddels uit de vloot en een nieuwe fijne automaat erbij genomen!

in 1 woord een fantastisch land, wij hebben genoten!

In 1 woord een fantastisch land, wij hebben genoten! Wij hebben veel gezien en indrukken gekregen van dit land.

De tripjes waren soms lang rijden, maar dat is goed gekomen. Valbone, Durres, Berat en Korce, allemaal prima. We hadden een goed auto, dit schilt ook een hoop.

Ik ga proberen mijn collega`s te promoten om naar albanie te gaan, zij wisten niet hoe mooi dit land kan zijn. Een collega ga dit waarschijnlijk volgend jaar doen, zij hebben dit jaar de Montenegro reis gemaakt, en waren tevreden hierover. Bedankt voor de mooie reis, en hopelijk hebben jullie de volgende keer weer iets in petto voor ons. Helaas volgend jaar niet, dan gaan wij met z`n vieren naar Vietnam.

misschien een tussendoortje reisje ergens weer.

M vr gr Maja

Prima toeven bij Residence Primavera in Lalzit Bay

Residenza Primavera is een geweldige plek. Wij vonden het in ieder geval prima toeven daar. Maar.......wij hoefden ook niet zo nodig nog iets anders. De baai is fantastisch! Het stuk dat hoort bij Residenza Primavera is schoon en zeker niet al te druk. Iedereen heeft zijn eigen parasol. De zee is erg zout en de temperatuur is als een lauw bad. Je kunt een heel eind langs het strand lopen. Gisteren ben ik tot het eind van de baai gelopen daar zijn rotsen en in die rotsen is een soort modderput. Ga nu genieten vaan een wit wijntje op het terras van het kleine restaurantje dat hier is. Dit was de mooiste kamer van de hele reis. Heel erg ruim en comfortabel. Aangenaam en groot, levendig strand. Fijn dat er altijd gratis strandstoelen klaarstaan. Voor de rest is er in de buurt niet zo veel te doen, tenzij je de auto neemt. Vandaar dat we meestal in het (goeie) restaurant van Primavera hebben gegeten.

 

"Kun jij kiezen tussen nationale parken, oude steden, kust en de zee? Zie alles met onze fly drive vakanties"

Bekijk alle Fly & Drives